Wil jij weer back in shape komen na jouw bevalling?

Ongeveer zes weken na de bevalling kun je voorzichtig beginnen met trainen. Misschien heb je gemerkt dat je bij het niezen of springen je plas niet goed op kunt houden. Dit is een teken dat eerst jouw core (dit is je buik/rug/bekkenbodem/diafragma) versterkt moet worden. Dat doe je door middel van spierversterkende oefeningen op de mat. Daarnaast leer ik je hoe je met de juiste ademhalingstechnieken je core in kunt zetten, zodat je je bekken en rug stabiliseert tijdens het bewegen. Zo creëer je een sterke basis voor een gezond en vitaal lichaam.

Van 2014 tot en met 2017 heb ik samengewerkt met ProudMom, waar ik verantwoordelijk was voor de personal training in het Back-in-Shape-Worklife-pakket. Hier heb ik met veel plezier meer dan honderd vrouwen mogen trainen.

Wil je weer back in shape komen, afgestemd op jouw behoeften en belastbaarheid? Maak een afspraak voor een eerste kennismakingstraining. Een sessie van 45 minuten kost € 55,-.

Adres: Vitaliteitsstudio Sin Mee, Herculesstraat 29 Alkmaar

Als u doorgaat op de deze website, gaat u akkoord met het gebruik van cookies meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

SLUITEN