In: Uncategorized0

Ga je binnenkort op wintersport en ben je een beginnende of halfgevorderde snowboarder? Je wilt het graag goed leren. Dan ontkomt je niet aan constant vallen en weer opstaan! Je wilt op z’n minst soepele bochtjes kunnen maken tegen het einde van de vakantie, toch? Bereid je dan extra goed voor met de volgende vijf versterkende oefeningen:

  • 1. Triceps dip
  • 2. Plank
  • 3. Pike
  • 4. Push Up
  • 5. Wall Sit (zie houding Triceps Dip, maar dan met je rug tegen de muur en enkels onder je knieën)

Waarom zijn deze oefeningen handig als je enthousiast snowboarder bent? De valbeweging is óf naar voren (je vangt je lichaam op met je armen) óf naar achteren (je hebt sterke triceps, core en benen en soepele enkels nodig om snel op te kunnen staan). Veel succes en plezier!

Processed with MOLDIV

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Als u doorgaat op de deze website, gaat u akkoord met het gebruik van cookies meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

SLUITEN